reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Magdaléna Matejková

Magdaléna Matejková

Bloger 
  • Počet článkov:  53
  •  | 
  • Páči sa:  59x

Vyzradia ma moje príspevky na blogu. Zoznam autorových rubrík:  Krátky príbeh z AfrikyAfrikaOsobnéKrátky príbehSkutočný príbehÁziaSúkromnéNezaradené

reklama

Skutočný príbeh

Cestou do Prahy

Magdaléna Matejková

Cestou do Prahy

Do vlaku nastúpila asi devätnásťročná dievčina, skôr vbehla, bolo vidieť, že ledva stihla spoj.

  • 25. dec 2022
  • Páči sa: 16x
  • Prečítané: 733x
  • 1
Mala som šťastie, moja sestra ho nemala...

Magdaléna Matejková

Mala som šťastie, moja sestra ho nemala...

Ležím v nemocnici, som tretí deň po operácií hlavy, našťastie nezhubného nádoru, ktorý mi zatemňoval mozog. Ale nie všetci majú toľké šťastie. Moja mladšia sestra toto šťastie nemala.

  • 30. sep 2021
  • Páči sa: 20x
  • Prečítané: 2 017x
  • 1
Naše prvé africké Vianoce

Magdaléna Matejková

Naše prvé africké Vianoce

Koncom novembra 1989 sa stala Nigéria našim novým domovom. Bolo to úžasné, zo zimy sme sa presunuli rovno do nekončiaceho leta. More, teplo, tropická záhrada a usmievaví černoškovia. Deti zatiaľ nemali novú školu, takže bonus navyše, prázdniny v čase, keď sa ich vrstovníci trápili úlohami, písomkami a skorým ranným vstávaním.

  • 6. dec 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 439x
  • 2
Vtáci

Magdaléna Matejková

Vtáci

Pod jasnomodrou oblohou krúžia tmavé vtáky. Široké rozpätie krídel im uľahčuje plachtenie a ostrý zrak sa zameriava na korisť v pohybe. Priostré pazúry sú pripravené na zadrapnutie sa v mikrosekunde. Žltý zakrivený zobec zatiaľ relaxuje. Na konári vysokého stromu čakajú ich druhovia takisto na vhodnú príležitosť.

  • 23. júl 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 728x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu